Board index General Chat de basisplaat met de voorkant van de

de basisplaat met de voorkant van de

Forum rules

This forum has been set-up with the intent to add a community section to the MEBA main site. Please be respectful to other users and do not spam the forum. Anyone deemed to be either abusive or spamming will be banned from the forum.

Post Tue May 15, 2018 3:13 am
Aan de andere kant vond ik de stabilisatoren de moeilijkste van de drie om op te staan ??en de dimensionering lijkt een beetje te zijn, want ik moest ze echt uitrekken om de hiel te krijgen om over de achterkant te passen. mijn schoen. Ik heb nog steeds het gevoel dat de hiellippen iets te ver naar voren waren. Ze zijn ook een beetje smal in de voorvoet en moesten ze echt op mijn Nike Adidas ZX 850 Womens Wildhorse II trailschoenen wiebelen. Probeer deze niet met een Altra! Ik heb ze in een maat Medium die tot een schoenmaat van 10,5 zou moeten dekken, maar ze Nike Air Max Zero Dames voelden wel klein aan op mijn 10,5-schoen. Het is soms een uitdaging om een ??borderline maat te hebben, en ik zou willen voorstellen om te overwegen of je een maat tussen twee maten wilt. De Nanospikes hebben 10 hardmetalen kabelschoenen die behoorlijk goed werken in met ijs Nike Free Run 3.0 Dames bedekte wegen en trottoirs. De nokken zijn iets korter dan die op de stabilisatoren, wat zou kunnen verklaren waarom de laatste iets beter leek te klemmen. Ik vind het leuk dat de nokken zijn vastgezet in een stevige rubberen basis en dat ze in brede platen zijn ge?ntegreerd. Ik verwacht dat dit de duurzaamheid zal verbeteren (zie commentaar op Yaktrax hieronder).
In tegenstelling tot de Stabilicers zijn Nike Internationalist Dames de Nanospikes vrij eenvoudig aan te trekken, weinig gekribbel nodig. Aan de negatieve kant, ik had problemen met hen die op hun plaats bleven tijdens mijn eerste run. De voorvoet bleef maar mediaal van mijn schoen glijden (zie foto hieronder) - ik zou graag wat extra verstevigingsbanden op dit gebied zien, of misschien zou de toevoeging van een klittenband helpen. Ik heb contact opgenomen met Kahtoola over het probleem, omdat ik weer een borderline-maat heb en ze stuurden me een medium om het in plaats daarvan te proberen. Deze bleven veel beter, maar ik denk nog steeds dat de Nanospikes baat zouden hebben bij een robuuster bevestigingssysteem rond de voorvoet.

Een ander probleem dat ik met de Nanospikes had, was dat een van de metalen schakels die de basisplaat met de voorkant van de voorvoet verbindt, druk uitoefent op mijn grote Nike Air Max TN Dames teen van bovenaf. Het leek weg te gaan tijdens het hardlopen, maar de druk was behoorlijk merkbaar bij het aantrekken. De YakTrax Run-schoenplaatjes combineren hardmetaalstalen noppen onder de voorvoet (vergelijkbaar met de noppen op de Kahtoola Nanospikes) met traditionele YakTrax-spoelen onder de hiel. De combo biedt goede tractie en ze zijn vrij gemakkelijk aan te trekken. Ik vind vooral het feit dat ze een klittenband hebben om ze op de voorvoet te bevestigen, goed op hun plaats te houden.

Mijn grootste probleem met de YakTrax Run-schoenplaatjes is dat de metalen noppen in een plastic voetstuk zijn ingebed, en na een paar runs zag ik enkele van de noppen uit de basis buigen en Nike Air Max 270 Femme de kunststof voet brak zelfs op een van hen (zie foto hieronder). De noppenplaten zijn vervangbaar, maar ik verwacht een betere duurzaamheid dan ik heb ervaren Nike Air Max 1 Womens voor een product als dit. Mijn buddy Nate had ook duurzaamheidsproblemen met zijn paar, en er zijn een aantal soortgelijke klachten op Amazon over de hengsels verschuiven / buigen, dus mijn ervaring was niet ge?soleerd. Om deze reden zou ik de Kahtoola- of Stabilicers-producten hiervoor aanbevelen.

Post Mon Aug 12, 2019 12:47 pm

Return to General Chat